Burcu_NFUE hanimefendi gebelik oldugunda rapora baska hastalik adi yazarsa evet ucretsiz aliniyo. Ama tedavi sirasinda rapor olsa bile ucretli aliniyoo.. daha nasil anlatayim ki. Ihtiyacim olmasa post sahibinden istemem zaten… neden bu kadar taktiniz onu anlamadim