KaderKaya Eylul123 ben magnimore kullanıyorum öncesinde sadece sabahları kullanıyordum 35 haftamda bacagmda kasılma olunca doktorum sabah akşam al dedi ve şuan rahatım çok şükür
Betulsarda Bbdd ben kahvalti sonrasi ictim hep canim ama aksam ustu falanda içtiğim oldu kafama gore 🙈
Bbdd Furkan35 teşekkür ederim. Bende gece yatarken içiyordum da çok susuzluk yapıyor onun için sormak istedim
jrarya Kaderalisaridag osteocare içiyorum hem magnezyum hem kalsiyum hem de zinc hemde d3 var. Karma bişey 😌
Asli_19 Ben ilk magnorm kullanmıştım çok şekerli sevmemistim ama bittikten sonra doktorum değiştirdi magvital kullanıyorum limonlu çok güzel😍😀