Kaderalisaridag magvital kullanıyorum. doktorum çok yorulduğunda , kramp olduğunda ve çok yürüyüp kasıklarına baskı hissettiğinde iç bi tane demişti. çantamda taşıyorum. kendimi iyi hissetmediğimde , çok yorulduğumda ve karnım patlıcak gibi olduğunda içiyorum bi tane. rahatlatıyor, sancıları ve kasılmaları azaltıyomuş diye biliyorum