mervedefne Seldaa3868 cnm sağlık ocagindaki ebe çok agrirsa buz koy demisti ben çok şükür yaşamadım ama ilk dozda çok ağrıyor buz koy eğer gecmezse parol iç
Alim Seldaa3868 ben diş kaybetmedim diş agrimda olmadi hiç ama tetanozda kolum 3 gün 4 gün ağrıdı ama kaldiramiycak kadar ağrım açım yoktu
deletedmom28 Seldaa3868 bende ağrı değil de ikinci doz mide bulantısı yaptı tansiyonum düştü bayılacaktım yolda 😓
Seldaa3868 Melisct94 buz koy canım ağrın oldukça hafifletiyo çok siddetli olursa parol iç doktorum bana öyle dedi
Busear Bünyeden bünyeye değişiyor bence benim ateş ve ishal yaptı 😞 3 gün sonra geçti umarım hemen geçer canım 😘
Babydr Seldaa3868 ben 21. Haftada yaptırdım canım benimde ağrıdı 2 3 gün koluma değen agrıtıyordu ama dayanılmıcak bir ağrı değil