eylul02 saat olarak çok önemli bir ilaç mı kullanıyorsun bilmiyorum tabi. Ama benim kullandığım ilacın biri aç biri tok. Sadece kan hapını aç karına alıyorsun ve en az 1,5-2 saat çay,kahve,süt ürünleri tüketmiyorsun ki reaksiyona girip emilimi azaltmasın. Bunun dışında dikkat etmen gereken bir şey yok diye biliyorum.