Thutik Periwashere canım doktor bir aparat aracılığıyla çekerek aldı sıvıyı vajinadan o yüzden kullandığı çubuğun rengini görmedim sadece amniyon olmadığını söyledi. Fakat kimyasal tepkime açısından bakarsak asit/bazik ölçüm yapıyor ph kağıtları. Amniyon sıvısı da açık sarı renkte bazik içeriğe sahip. Yanlış yönlendirmek istemem %100 emin değilim ama rengi laciverte dönüyorsa amniyon sıvısı olduğundan şüpheleniliyor diye biliyorum 🍀
Ayseucn Elfsndkl ilk gebelik olduğu için istiyorum ki normal yapayım Allah nasip eder 2. Olursa sezaryen e mecbur kalmıyim diyorum ama hepimiz için hayırlısı artık🤲Elimizden geleni yapacz
Elfsndkl Ayseucn valla Şimdi yürüyüşten geldim hemde yokuş ağrı var ader ağrısı gibi kasiklarimda ama dinlenince geciyo şaka gibi ya🤣🤣
sibosum90 B-P-R benim de perşembe günü randevum 😍ben sordum ne zaman çatı muayenesi yapacaksınız diye 38. Haftalarda yaparız dedi bakalım bu hafta neler olacak
Elfsndkl sibosum90 Beni 36 da yaptılar devlette sonra nişan geldi, ozeldeki doktorum 35 de yapmak istedi izin vermemistim yinede 38 de olması bence daha ideal çünkü bazı kadınların nisan gelir gelmez doğum olabiliyo benim gibi olanlarda var tabi yarın nisan geleli 1 hafta olucak mesela tık yok😂
Puffymom Elfsndkl 36+3de kahverengi akıntım oldu benim de ama açıklığım yoktu . Çatı muayenesinde bakıldı açıklığa. Benim doktorumun eli hafifti sanırım acımadı. Sancı ve su gelmiyorsa bir de bebek hareketleri normalse endişelenme dedi. Nişan gelmiş vs demedi
Elfsndkl Puffymom bana zaten özemdeki doktorum dedi nisan gelmis diye , çatı muaynesinden sonra kahverengi leke geldi sonra sümüksü kırmızı renkte geldi böyle 2 gün geldi . Acile gittim açıklık yok dedi sancıda çıkmadı sancinolmahinca gelme dedi
Busracikkkk Nst de sancıları çıkan var mı bu haftalarda arkadaşlar ben geçen cumartesi girdiğimde bi yüze yetmişe falan vurdu sonra 10 a düştü doktorum sancıların başlamış düzensiz dedi doğum yakın mı acaba geçen haftada renksiz jöle kıvamında tüm şekilde bi şey geldi sanırım nişandı
Elfsndkl Busracikkkk valla 35 de benimde 100 ’ün üstünde 2 tane sancım cıktı sonra o arada magnezyum kullandım dinlendim gecti bir aha sancı çıkmadı simdide 37 deyim
idiloska 25 ya da 26 Haziran minnoşumu kucağıma alıyorum inşallah. Doktordan geliyorum, kasılmaların ve sancının doğuma hazırlık olduğunu söyledi, açıklığı kontrol etti hiç açıklığım yok, haftaya cuma ya da cumartesi sezaryen oluyorum.
momiesbaby Elfsndkl 37+4üm bende. Çatı muayenesi oldum ama nişan gelmedi henüz. Akıntılarda son birkaç haftadır artış var ama benimki koyu kıvamlı su gibi değil. Yalancı sancılarım çok fazla benim de
Elfsndkl momiesbaby valla canım herkesin farklı şimdi sancıların başladıysa yavaştan geliyo demektir senin yürüyüşe felan başla squat felan
Elfsndkl Ayseucn benim arada geliyo işte ama yürüyüşe baslayinca geliyo ama oturunca geciyo bi kalıcı degil
Dilze0204 Elfsndkl ilk kızım da 39+1 de doğdu bakalım beklemedeyim bundada 😁 ama bu sanki hiç gelmicekmiş gibime geliyor ya 🙄🤦♀️