Son zamanlar hiç geçmiyor diyorlardı haklılarmış 🤦🏻♀️ Asla geçmiyor zaman. Bendede hiç belirti yok desem yeridir, ne nişan ne su hiçbirşey yok. Sadece Vajina ağrısı oluyor ara ara bıçak saplanması gibi, özellikle geceleri karnım sertleşiyor nefes almam zorlaşıyor. Artık gelsin istiyorum ne zormuş beklemek 😔