Minel321 Sureyya1 benim kalp şeklinde daha önce 3 düşük yaşadım , ameliyat olacaktım ama olamadan tekrar hamile kaldım şuan 26 haftalık hamileyim 🤲
MerveKaya38 Sureyya1 benimde kalp şekli canım 2 bebeğimi kaybettim ama kan pıhtılaşmam varmis ondan şuan 35 haftalıgim kalp şekli olunca düşük yada erken doğum diyorlar benim hep yatarak gecti tedbir amaçlı bide çocuğun yeri dar oluyor buyunce karnın daha çok çatlıyor başka bi zorluğu şeyi yok canim normal doğum da yapiliyomus ama 3 Dr gittim sezeryan olsan daha iyi dediler daha fazla sekli bozulmasın amlytlik duruma gelmesin diye dedi . Rabbim sağlıkla zamanında kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah evlatlarımızı 🤲🏻🌺❤️
Nejlavrl Sureyya1 benimde kalp seklinde hamile kalmadan once soylemislerdi kontrolde ama hamile kalmaya engel degilmis yani ben kaldim ama normal dogumda falan sknti yaratiyormu hic bende bilmiyorum
imgeeftelya Sureyya1 benimde kalp şeklinde şimdi 30 haftalığız 🐥herhangi bir sorun yaşamadım doktorum sorun yaratacak birşey olmadığını en fazla bebeğin bir iki hafta erken geleceğini söyledi
Sevda19 aslns33 merhaba benimde kalp şeklinde ama amelytalık değil demişlerdi sizin amelyatınız nerde yapıldı
aslns33 Devlet Hastanesi’nde kararı bana bırakmışlardı, Ankara Başkent Hastanesi’nde tüp bebek tedavisi görürken yapmak zorundayız düşüğe sebep olabilir dendi orda yapıldı ☺️
Sureyya1 Minel321 masallah sag salim kucaginiza alirsiniz insallah ben hic gebelik yasamadim bu beni korkutuyo
Sevda19 Bende iki duşuk yaşadım şuan 20 haftalık hamileyim işte bu gun randavum vardı iki gun yatış verdiler bana su fazlalığı var denildi bakalım hayırlısı inşallah bir sıkıntı çıkmadan çıkarım hastaneden
Sureyya1 MerveKaya38 insallah sag salim kucagina alirsin ben hic gebe kalamadim cok uzuluyorum bu duruma elden biseyde gelmiyo insallah banada nasib olur
Sureyya1 Nejlavrl bana doktor bebek donemedigi icin sezaryenle aliyoruz dedi ama bazilari normalde dogurabiliyormus doktorunuz size neyi onerirse ona gore hareket edersiniz
yeniannna34 Sureyya1 benim de kalp şeklinde çift rahimde demişlerdi ama operasyon falan geçirmeden hamile kaldım suanlik hamileligim iyi
Sureyya1 yeniannna34 hsg sonucunda uterus bikornus yaziyo cift boynuzlu rahimmis benimki y gibi mi acaba korkudan cdyede bakamadim
aslns33 Operasyona şart koşmuyorlar genelde zaten, gebeliğe engel değildir diyorlar ama ben doğal yolla hamile kalamadığım için tüp bebek tedavisine başlamadan önce yapılmak durumunda kalındı operasyon☺️
Haticesari Kızlar ben konuyu anlamadım merakta ettim kalp şeklinde derken nasıl yani benim nasıl bilmiyorim bile nasıl anliyosunuz
Sureyya1 Haticesari bazi doktorlar ultrasonda anliyo ama genelde hsgde anlasiliyomus rahmin sekli yani
wills Haticesari benim de rahmim arkuat uterus yani kavisli rahim kalp şeklinde asagida görüldüğü üzere 😊 insallah gebelik olursa yer sıkıntısı gibi sorunlarla karşılaşmam.