mutluaile11 Bende 33+4de normal doğurdum🤭🙈 daha 5günlük çok sağlıklı ama biraz minik🤗 küvezde büyümesini bekliyoruz
3MelekAnnesi3 Ys35 30 haftada cıktı 2 gün yattım ciger geliştirici yapıldı hap verdiler sancı dursun diye sonra cıkardı lar suan 32 haftalıgız