Ys35 aynı bende 34. Haftada sancım çıktı. Devlet hastanesine gidiyorum ve kendi doktorum yıllık izindeydi başka doktor bakınca umursamadı sanki. Hafif sancın çıkmış dedi 2 hafta sonra kendi doktoruna görün dedi bu kadar. Benimde aklım orda açılma var mı yoksa bu sancıyla erken doğum yapar mıyım merak ediyorum şuan 35+3 teyim