Ben yasadim malesefama benim 38+6da kontrol e gitmistim orda anlasilmisti idrarda proteyin kacagi cikinca tansiyonu etkilemis tansiyon yuksekliginden direk yatiș verdi bana doktorum cok șukur atlattik ama sende atlatirsin inșallah yemene icmene dikkat et son aylarda sıkıntı oluyor.. Rabbim eline almayi nasip etsin inşallah 😇