Mues20 33+2de kendini gösterdi tansiyonum 16/10 oldu ve bebegim bir daha hic gelişmedi. Hemen tansşyon ilacına basladık zaten toplam 9 kg almıştım o haftaya kadar ki son hafta almıstım cogumu meger ödemmiş. Bende preeklampsi olmusum. İlaca ragmen bebegim gelişmedi. Hergün nst doppler cektirip loş bir odada yata yata 35+0 gelip dogurdum. Ama benim ani eklampsi nöbeti gecirme, bebegimin plasentadan ayrılması ani ölmesi riski vardı. Yani ikimizinde hayati riski cok fazlaydı. 1700 gr Dogurdum ilk haftadan tansiyonum 9/6ya indi.