BsraAktr bigunanneolucak kesinlikle başka bir doktora gidin neden boşuna kendinizi yıpratıyorsunuz ki
Jrhazar bigunanneolucak canım öncelikle içini ferah tut.. net rakammları hatırlayamasamda 2 katına yükselmemişti .. 2 gün arayla 3. Kez verdigim beta degeri gerileyince doktorumun tanısı kesinleşti malesef 🤷🏻♀️
bigunanneolucak Jrhazar tutamıyorum cok korkuyorum ikinci olucak😞 308 ve 512 yarın bidaha vericem bakalım kaç cıkıcak
Jrhazar bigunanneolucak doktorum önemli olan artışın olması demişti bana evet 2 katı olması kriter ama düşmemesi çok çok önemli
geucy Evet artışınız normal görünüyor, değerlere bakıp dış gebelik denebilir mi bilmiyorum. Ayrıca dış gebelik keseyle alakalı bir durum. Söylediğiniz şey kimyasal gebelik olabilir ki inşallah değildir sağlıkla devam eder süreciniz.
Ftshn bigunanneolucak çok çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın. ben de şimdi aynı durumu yaşıyorum daha sağlıksız mı dış gebelik mi belli değil. Süreç nasıl devam etti nasıl bir tedavi uygulandı bilgi verebilir misin