Milenka 4 hafta önce korona geçirmiş bir annenin yeni bebeği oldu. Bebeğin ciğerleri gelişmemiş. bebek zamanında doğmuştu, sonra bebeğin ciğerlerde zatürre olduğu için gelişmediği ve zatürrenin anne karnında geçirdiği koronadan dolayı olduğunu söylemişler. Şimdi insan bunları birinci ağızdan(bebeğin babasından) duyunca bu kadar kesin ve net olarak aşı olmam diyemiyor işte. Böyle olacağına aşı olayım, bundan kötü olmaz heralde diyor. Ama tabii ki evden çıkmıyorsanız kendiniZi çok iyi koruyorsanız olmayın, doğurunca olursunuz. Ama işte nereden geleceği de belli olmuyor bu hastalığın.