Deletedmom23234 hangi aşının yan etkisi yok peki? Bsnekligimizden bu yana olduğumuz asılarin az da olsa bi yan etkisi yok mu? Bu yan etkilere çok takılmamak lazım derim. Şimdiye kadar olduğumuz aşılarda da yan etkiler bsr bunlar gözardı edilirken covid aşısının 100 de 100 yan etkisiz olmasını beklemek olmaz değil mi? Örneğin perşembe günü tetanoz aşısı oldum, hala etkilerini taşıyorum. Kas içine olduğundan kolumu eskisi gibi oynatamiyorum, yeri hala acıyor, oldugum ilk gün, mide bulantısı baş dönmesi oldu mesela. Yani,diyorum ki hastalığın kendisini bulmaktansa yan etkileri çekeriz daha iyi 🥰💐