Bizim insanımızda hamile yada yeni bebekli bi anne görünce hemen yargılama akıl verme adeti olduğu için insan korkuyor ama hiç çekinme hayat ve beden senin bebek senin kimsenin haddi olmasın. Öncelikle şöyle söyleyeyim ben ilk gebeliğimde öğrendiğim an bıraktım ve ağzıma sürmedim aklıma dahi gelmedi nasıl bir istekle gebe kaldıysam artık 😅 çünkü biraz geç olmuştu oğlum uğraştırmıştı. Ama 1 yaşına gelince tekrar başladım emzirirken içtim kaçamaklar 2 3 derken bırakamadım Şimdi 2. Gebeliğim bunda da bıraktım öğrenir öğrenmez ama 1 haftador nasıl burnumda tütüyor rüyalarıma giriyor ne sen sor ne ben anlatayım ve ben yenik düşüp eşimin sigaralarından kaçırmaya başladım djsj görse kızar ve suçlar djdj öyle bi rutinim yada günde şu kadar bu kadar diye içmiyorum sadece kaçırabildiğim zamanlar gizli gizli içiyorum tek tük 😅😅