Gulnihal Yargılayamam sizi bende sigara içmeyi çok seven biri idim ilk gebelğimde öğrendğim an içmeyi kestim 3 ay içmedm ama ilerleyen zamanlarda çok cnm istedi ve günde 2-3 tane içtim malesef://şimdi 2.bebeğime hamileyim öncesindensigarayı baya azaltmştm öğrrndğm an kestim we ağzıma sürmedm bu zamana kadar,dilerim bir daha da sürmem nalet bişi ama sanırım kurtuldum,inşallah sizede tiksinme gelir içmezsiniz..şimdi ilk çocuğuma hakszlk yapmşm gibi hissediyorum ve bu beni çok üzüyor…:(Mümkün mertebe çoğaltmamaya gayret gösterin,inşallah en kısa zamanda tiksinirisniz soğursunuz sigaradan🌸🤲🏻