Aysemin54 Ysa bende ilk bebeğimi 17 haftada kaybettım rahım agzı yetmezliğim varmıs bu sefer de onlem amaclı dikiş atldı inşallah sag sağlim kavusuruz 🥺
Edates Gulmom yanı bende herhangibır yan etki yapmadı ama yaglı bir ıgne oldıgu ıcın biraz acıtıyor tabi kisıden kısıye degısır ilk ıgneden sonra gozlem yapıp doktorunuza dabısabılırsınız sonucta ıgnenın ıcınde ki de hapla aynı
Gulmom Aysemin54 muhtemeln o yüzden ya 😂😂 çözdüm suan tesekkurler. Yarın duşsuz demeyecem bakalm eskisi gibi olacak mı
Gulmom Aysemin54 bana 12 ye kadar yasak demisti tekrar sormadım muhtemeln yasaktır zaten riskli gebelik bebişi saglıkla kucagımıza alalımda ilişkide gözümüz yok bende babasıda valla ya 😂😂😂😂 insalalhhh saglıkla sizde alırsınız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gulmom Aysemin54 dikiş atılırken nasıl atıyolar can yanıyor mu acaba ?? Bende de öyle bir ihtimal var ama hic fikrim yok
Aysemin54 Gulmom hayır hiiiiç yok bayıltıyorlar zaten seni hiç bişi duymuyosun ve 5 dk suruyor hemen uyanıyosun ilkten az agrı oluyor ama agrı kesici vuruyolr hemen geciyo
Gulmom Aysemin54 yaa gebeyken narkoz oluyomu 🤔🤔 valla simdilik oyle bisey demedi doktor ama benim durumumda olupta atılan insanlar var benimde aklımda kaldı 🤔
Aysemin54 Gulmom evet cok kısa sureli oldugu için narkoz verıyor lar ve hiç bişi olmuyo korkulcak bişi yok yani
Gulmom Aysemin54 yaaa tamam cok tesekkur ederim yorumlarınız icin baya yardımcı oldunuz Allah razı olsun 😊❤️
Tugba_D Gulmom fitil aparatı var sl eczaneden cok rahat itersin ağızdan alma cok baş dönmesi yapıyor ayrıca alttan atmak daha etkili canımm
Gulmom Tugba_D öyle bir aparat mı var yeni duydum 🤔 bir sorayım. Aynen bende yan etki yuzunden agızdan almak istemiyorum
Aycicegim Tugba_D merhaba bende hem iğnesini hemde fitili kullanıyorum fitil aparatı nasıl acaba görsel atar mısınız
Tugba_D Aycicegim resim masıl atılıypr bilmiyorum ama bi böyle boru var içine ilacı koyuyorsun mandalı bastırıyorsun hop içeri fırlatıyor kalem gibi güzel bişey eczaneye sor verirler 15 tl bişi