Gulmom Merhaba. 5. Haftadan beri progestan kullanıyorum . Suan 18. Haftadayım simdiye kadar fitil olarak kullanmak sorun olmuyordu derine itiyodum ama 2 gundur zor itiyorum basına böyle birşey gelen oldu mu? Normal mi
zuhal2012 Gulmom doktoruna söylersen fitili ilaca çevirir muhtemelen bende 18deyim ilaç olarak kullanıyorum
Aysemin54 Gulmom bnde 14.haftaöda basladım kullnmaya ilerleyen znmlarda vajınal kuruluk oluyo o yuzde zorlanıyorsunuz iitmede
Ysa Gulmom merhaba erken doğum için mi doktorunuz verdi progestronu bende kullanıyorum evet bende de aynı durum var
Edates Gulmom ben 3 ay boyunca kullandım bir sure sonra kuruluk yaptıgı ıcın zor ıtıyorsunux normal ama rahatsız oluyorsanız ıgnesıde var ben ıgne olarak devam etmek istedim 3 gunde bir vuruldum
Gulmom zuhal2012 ya ilaca dönmek istemiyorum yan etki bu sekilde olmuyor 😬 siz de mi fitilden ilaca dondunuz
zuhal2012 Gulmom benim fitil ve iğneydi kanamam oldu kesti doktorum bir bucuk ay ara verdi şimdi ilaca döndürdü etkisi aynı iğneyle bosuna canının yanmasına gerek yok dedi bende yeni başladım ilaca yan etki derken ne yan etksii var
Aysemin54 Gulmom cunku bnde zorlanıyorum hele bnyodan cıkınca gece yatmadan banyo yapıyorum sonra fitil aşırı kuru oluyo zorlanıyorum takarken
Gulmom Aysemin54 Masallah 🧿 herlade bende doguma kadar devam edecem her ay soruyorum devaaaammm diyo 😂😂 doktorumda degisik benim gibi 😂
Gulmom Aysemin54 aaa bende 2 gundur banyo yaptım ondan sonra fitil koydum ondandır belki de 🤔 sagolun baya rahatlattınız suan 😬😬😬😂
Aysemin54 Ysa bn 12 haftamda rahım agzım dikildi erken dogum olmasın kasılmamı engellesın diye kullnıyorum
Aysemin54 Gulmom banyoda vajına temızleyınce ıslaklığı gidiyo ondan oluyo fayda ediyodur zaten kasılmalarını önlemek için ☺️
Ysa Aysemin54 geçmiş olsun benimde ilk çocuğunda erken doğum yüzünden birde rahimde kısalma oldu 2.ye hamileyim dikiş atılsın istemiyorum ünşAllah progestron etki ederde dikişe gerek kalmaz çünkü ilk çocuğumda 21 haftalıkkken dikiş atıldı
Gulmom Aysemin54 muhtemeln o yüzden ya 😂😂 çözdüm suan tesekkurler. Yarın duşsuz demeyecem bakalm eskisi gibi olacak mı
Aysemin54 Ysa bende ilk bebeğimi 17 haftada kaybettım rahım agzı yetmezliğim varmıs bu sefer de onlem amaclı dikiş atldı inşallah sag sağlim kavusuruz 🥺
Gulmom Aysemin54 bana 12 ye kadar yasak demisti tekrar sormadım muhtemeln yasaktır zaten riskli gebelik bebişi saglıkla kucagımıza alalımda ilişkide gözümüz yok bende babasıda valla ya 😂😂😂😂 insalalhhh saglıkla sizde alırsınız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gulmom Aysemin54 dikiş atılırken nasıl atıyolar can yanıyor mu acaba ?? Bende de öyle bir ihtimal var ama hic fikrim yok