Asil_Egem ozlmakdmr halsizlik bitkinlik ağırlaşma😔en kötüsü oturduğun yerden kalkamama bir süre sonra bazı şeyleri yuvarlanarak yapıyorsun 😂😂😂😂
Seray07 ozlmakdmr bel ve sırt ağrısı kemiklerde ağrı vajina da batma hissi ve tamamen ağırlığın asagida olması. Rahat uyuyamamak vs vs :)
ozlmakdmr Mide bulantısı falan yaşayan var mı ? 1 trimester dönemindeki gibi ? Yoksa Hazımsızlık ve mide yanması mı. Çünkü başa dönmekten korkuyorum…
Sifaandhyl ozlmakdmr bnm son 1 haftadır bulantı ve iştahsızlık var 38 haftadayım tabi rn başta da şiddetli bulantım olmadı hafif geçmişti
Minigimm0611 ozlmakdmr Başa dönen ben 😔 34teyim 2 haftadır tekrar prilama başladım başa dödüm dedigim zaten 6.aya kadar kusmustum oda ayrı 2aydır rahattım negüzel 😔
Eymen-ss Gece gündüz nefes darlığı var mide yanması var halsizlik var ağırlık var ne ararsan var yani 😔🤣 sağlıkla gelsinler inşallah da 🤗
idiloska Mide bulantısı bende 35′de geri geldi, 37′yim 2 haftadır prilam kullanıyorum, ödem, şişlik, yemek borusu yanması, pelvis ağrısı, kasılma. 39+4′de sezeryan olacağım ama artık sıkıldım, doğsun istiyorum, sürekli kasılmam oluyor.
Gulsenyilmaz Ben hamileligimi öğrendikten sonra ilk 5haftasi cok zorlandım şimdide son 5 haftasi ağırlaştım halsizlik ve nefes darlığı oldu onun dışında cok şükür kızım zorlamadi beni sanirim tum hakkini ilk ve son haftalarda kullandı 😄
kmslksrr Nur000 başkasında oluyor mu bilmiyom ama artk sol yanım ağryor oturarak uyuyorum bazen dinlendiriyorum solumu😆