Bizde bu gün 13 haftalık olduk 2li testte öğrendik 🥳. Erkek dedi, buda pipi dedi gösterdi, foto verdi ama kesin erkektir demek için 16 haftayı bekleyelim dedi. Bir çok kişi eğer erkekse ve pozisyon uygunsa bu haftalarda gösteriyor diyordu doğru galiba. Sağlıklı olsun inşallah hepinizinki pipi kuku fark etmez😍
Bu arada kalbim hep kızdan yanaydı ama gebeliği ilk öğrendiğim günden beri orda erkek vardı ve erkek deyince hiç şaşırmadım. Anne hisseder hislerinize güvenin merakta kalmayın hiç.