Nazifenur 40+0da kontrole gittim hiç bir belirti yok gelmeye niyetli görünmüyor 40haftayı geçtikten sonra bu şekilde olduğunda kendi gelme ihtimali çok düşük suni sancıyla başlayalım dedi ben de beklemek istediğimi söyledim 40+2de tekrar kontrole çağırdı suyu azalmaya başlamış görünüyor ben riske atamam bugün yatış yapalım dedi saat 15:00da yatış yaptım ertesi gün 13:00da doğum yaptım 🥲 suni sancı zordu inşallah sizde gerek kalmaz Allah yardımcınız olsun 🌸