Alpays_Mommy Iyi akşamlar canlar 🥰 doğum yapan anneler, doğumunuz nasıl başladı? Sancılarla mı yoksa suyunuz mu geldi? Çok merak ediyorum acaba benim doğumum nasıl başlayacak 🙈😆
mucizemmmmmmmm Alpays_Mommy benimde en çok merak ettiğim şey bu doğumum nasıl basliycam az önce eşim diyoki suyun gelirse ya anlamadan😄😄
Gizem___ Alpays_Mommy başlamadı 😢 40+3te suni sancıyla doğum yaptım. Akşam 6da almaya başladım sabah 4te nişan geldi sonra açılma oldukça su gelmeye başladı az az öğlen 1de doğum yaptım.
Melakya Alpays_Mommy 38+2 kontrole gıtmıstım acılmam oldugunu ogrendım dıger gun melegım kucagımdaydıı
miraninannesi1 Alpays_Mommy İkinci gebeliğim de sezaryenim için gün almaya gidecektim 1 haftamız vardı evde birden suyum geldi hastaneye gittgmzde 3 cm açılmam olmuştu +sancı da çekiyordum doktor beyi beklerken 😑sonuç boşu boşuna sancı çekip sezaryen olmam.
Alpays_Mommy mucizemmmmmmmm benim kocam da sanıyor ki filmler de ki gibi foş diye suyum bi anda boşalacak 😂😂 çok komik ya bu eşler 😆😆
Tugbamete mucizemmmmmmmm ahahha anlamaman mümkün değil ılık ılık akıyor bacaklarınızdan noluyor donuma mı işiyorum diyosunuz 😂😂
Nazifenur Gizem___ merhaba doktorunuz mu karar verdi gününüze belirti hiç yaşamadan. Benimde doktorum 40+0 da doğuma alacağını söyledi haftaya pazartesi ben biraz endişelendim erken gibi geldi çünkü ne sancım ne açılmam var sizinde öylemiydi?
Kizanesi Gizem___ ben anlayamıyorum yaa 😅 dün 11de iç çamaşırımda avuç içi kadar su gelmişti galiba tam çıkarken kurumuş kan parçası vardi ama çok küçüktü ondan sonra su saate kadar beyaz şeffaf akiskan akintim var ama bayada çok geliyor bu dogum belirtisi mii
elifkeltuoglu miraninannesi1 benimde ilk gebeliğim sezeryan ikincide kendiliğinden açılma ve sancı olursa normal doğum olurmu diye merak ediyordum sizin başınıza gelmiş doktorunuz neden normal denemeyi tercih etmedi yada denediniz olmadı mı paylaşır mısınız
Yaprakdokumusever Alpays_Mommy gündüz muayene oldum akşam 10 da nişanım geldi gece 4 buçukta suyum geldi 🤗 sancım bi türlü gelemedi 🥴
Ozge890 Alpays_Mommy bende cok merak ediyorum bebegin doğum kanalında belki haftaya dogururusun dedi doktor Altan muayene falan yapacak,bakalım nasıl,olacak merak ediyorum bende
miraninannesi1 Alpays_Mommy Mecburiydi çocuklarımın yaş aralığı 16 ay olduğundan sezaryen doğum yaptım
Sinem12345 Yasemin_83 su geldiğinde hemen duş alıp hastaneye giderkende ped koyup iç çamasırına öyle mi gitcez 🙊
Gizem___ Kizanesi olabilir ama geldikten sonra gitgide çoğalmaya başlıyor yakınlarda kontrole giderseniz su geldiyse eğer azalmaya başladığını doktor anlayıp söyleyecektir.
Saniss Alpays_Mommy bir gün öncesi kasığımda adet sancısı gibi hafif hafif başladı sonra artarak ertesi güne kadar devam etti o gün de doğumum oldu akşamına
SMMM123 Alpays_Mommy ilk dogumumda hafif sancılarım vardı ben ay sancısı sanmıştım gece de suyum gelince çoğaldı sancilarim. 4 cm acilmam da vardı fakat acil sezeryana girdim nst de kalp atışı düşmüştü oğlumun. Neyse ki sağ saglim doğdu suan üç ysinda. Smdide kızımı bekliyorum 36+1 olduk bu nasıl gelecek bakalım 😍