Ben de 12 den sonra 5+4 oluyorum. Ve ben de kendimi hamile gibi hissetmiyorum. Pazartesi gunu kalp atisi duymaya gidecegiz insallah bi sorun yoktur da duyariz.
Ben de uyku koku hassasiyeti kusma falan yok sadece goguslerim aciyor bir de kasiklarima agri giriyor gunde 2 kere var. Gecen haftalarda daha fazla oluyordu baya aci veriyordu