SusamTanecigi 2melekannesi_ bende alkollü pamuk koyuyorum Bi süre şimdiye kadar morluk olmadı iğne giren yerler belli tabi ama o kadar da olacak artık
Pelinbyrktrlr 2melekannesi_ Yani karnın gergin olacak ama oturduğunsa tutup sıkıştırabiliyorsun yine etini 😁 Tek garip olan tam iğne yaparken bebek tekme falan atıyo bazen insan Bi tuhaf oluyo 😅
2melekannesi_ Pelinbyrktrlr ayyy kıpır kıpır hakikaten ben onu hiç düşünmedim 🙈 inşallah hayırlısıyla o haftalara çıkalım da 🤗