Bebegim4 ben göbekten yapıyorum hep iğne çıkana kadar sıkmaya devam ediyorum. Bir kez erken bıraktım içinde kaldı dağılmadı bir seferinde de fazla sıkmışım onda da dağılmadı onun haricinde hafif sıkıştırıp enjeksiyon bitene kadar bırakmayınca hiç sorun yaşamadım. Morarma da olmadı toplanma da. Videolar izleyerek yaptık orada da o şekilde söylüyorlar. Bir akşam hemşire yaptı o da vurup çekene kadar bırakmadı tenimi