Sznmr Sagres yok yok hiç birinde bi sıkıntı olmadı saçımı boyatırken kuaförümde anlattı hamileken boyama demişler dinlemedim boyadım dedi hiç bi sıkıntı yok dedi.. ama bidahaki boya için 3 ayı bekle bence 💐
Birpapatya4 HavvaAtasoy oryallerin de amonyaksız olanları var dib yapmadan kullanabilirsiniz paket içinde hava alan ortamda zaten önemli olan dibe değmemesi
HavvaAtasoy Birpapatya4 oryellerin amonyaksız olanını bilmiyodum teşekkür ederim araştırırım bulursam dibe sürmeden yaparım❤️
HavvaAtasoy Birpapatya4 istanbulluyum doğma büyüme kuaförüm de orda evlendikten sonra eşimin işi sebebiyle şehir şehir geziyoruz şimdi izmirdeyim düzgün bi kuaför bulmam lazım istanbula gittikçe boyatıyodum şimdi düşük tehlikem var diye seyahat yasağım var kaldım böyle
HavvaAtasoy Mesutnur15 kokusu çok fena gözü falan yakıyo hamile kalmadan önce 6 ayda bi yaptırıyodum ama şu an yaptırmam bebeğime kıyamam
Olqa Ben saçlarıma kına koyuyorum siyah rengde ve toplam 15 dakika tutuyorum, o üzden içim rahat. Şu an 6+6 günlük hamileyim. 10 gün önce boyadım saçlarımı
ogluileannesi Sagres canım Furkan kayabaşoğlu nun canlı yayınını izliyordum boya işini sordular eşi oradan atıldı ben hiç ara vermeden boyadım dedi. Ispatlanmış bir zararı yok ama kokusuz organik ile boyayıp balkonda bekliyorum
Sagres ogluileannesi organik boyaydı yanimda boyayi hazirladı sürdü şaçlarıma fakat baya kokusu vardı çok rahatsiz etti kokusu