Shrchd ben de 1 ay önce serklaj oldum işte rahim ağzına dikiş atıldı,ilaçlar işe yaramıyor sadece dikiş tutuyormuş 24+4 olduk ve erken doğum riskim çok fazla.bir sonraki gebeliğinde hamile kalmadan atacağız dikişi dedi bana.Size de onun için sordum neden öncesinde atılmamış diye bilmiyorum çünkü nasıl olması gerekiyor,ne olur merakımı mazur görün🙏🏻