Bu korkular bende de oluyor görüyorum ki birçoğunda da durum aynıymış,aklınızı farklı şeylere yönlendirmeye çalışın ben kendimi ne yaparsan yap Allah izin vermediyse hiçbir şekilde bebeğini içinde sağlıklı tutamazsın,eğer yaşayacaksa da ne yaparsan yap o doğacaktır diye teselli ediyorum,bunlar hep vesvese,dua ile geçecek inşallah