Zeyno1934 7 haftalık da başladı su an 11 haftalığım hala hız kesmeden devam doktor prilam dr verdi bu gün ictim daha bakalım bu saate kadar bişey yok insallah da olmaz 🤲🏻
Papatya2768 HappyMom benimde 8. Haftada başladı özellikle akşam üstü oluyor bulantım, dr ile görüştüm ilaç verdi yarın alacağım. Baktım düzgün beslenmiyorum iştahım gitti
Fatma_7 HappyMom 4. Haftamda başladı 32.haftadayım hala bulantım devam ediyor malesef. Kısa sürede atlatanlar ve hiç yaşamamış olanlar gerçekten çok şanslılar
Busrayilmaz18 Fatma_7 göbeğe ev sirkesi deneyiniz lütfen bir parca pamuga bir kac damla sirke damlatıp göbek deliğinize koyun ve capraz sekilde bantlayın
hamdiyecan Fatma_7 yok bende 68den 55 e indim etrafimda doktorum da uzun süredir senin gibisini görmedim diyor :)(
mislinaninannesi zynp45 aynen benimde oule şuan suan 20 haftaligim bulantim var ve kusuyorum 😏halbuki başlarda 2 3 kere tek kusmustum bulantimda yok denecek kadar azdı
Defne0 HappyMom 22 haftalık hamileyim hala devam ediyor eskisi kadar sık değil ama sonuçta devam ediyor 😭
Almiram31 6 haftalıkken başladı şuan 20 haftalığım halen devam prilam kullanmazsam daha da kötü oluyor ilk gebeliğimde de doğuma kadar yaşadım Doğumda bile kustum hiçbirsey fayda etmiyor malesef hiç mide bulantısı yaşamadım diyenlere öyle imreniyorumki
emos34 HappyMom benimde 4 haftalikken basladi ve halen devam ediyo 11 haftaligim ilac kullaniyorum ama halen bulaniyo …
nslhnyldz 16 haftalığım ara ara benimle birlikte 😅 hatta şuan bile bulanıyor. İnşallah geçer hala umudum var.
Sessiz-Limannn HappyMom 6 haftam da başladı her gün aralıksız kustum ne içip yediysem 25 haftama kadar devam etti 8-9 kilo verdim 33deyim suan arada bir uğrayıp 2 gün kalıp gidiyor 😭
Zumra_genc AlyaEkmen_ ben 6 kilo verdim yine iyisin şuan 13+2 olucam çok çok azaldı sabah bulantilwrim var sadece. Ve sürekli midem kaziniyor sürekli açım. Yemek yemekten yoruluyorum bazen. Sanırım verdiğim 6 kilonun acısı cikiyor. Eşim “seni doyuramiyorum artık” diyor dalga konumuz oldu resmen 😂 bende iflas edeceksin sonunda diyorum 😂
AlyaEkmen_ Zumra_genc iyimis gerçekten 🙈ben kusuyorum ama yemek yiyebiliyorum sonrasında onun için çok kilo kaybım olmadı sadece az yiyorum ama yiyorum yine hiç yiyemeyenlerde kayıp daha çok oluyor 🙈