Eriminannesi 1.5 aylıktım başladı 3 aylıktım bitti. Zencefil çayı içtim, taze zencefili ince dilimler halinde 3-4 tane doğrayıp, bi fincan suyla kaynattım içtim. O baya rahatlatıyordu tavsiye ederim ama ölçeği fazla kaçırmayın. Onun harici pek de iyi gelen birşey yoktu hiçbirşey yiyip içemiyordum maalesef 😕 Ama geçiyor geriye güzel tatlı heyecanlı günler geliyor🤰🏽