wills hiç kendini üzme, bu işler tek kağıttaki verilere göre olmuyor.
Rabbim isterse ol derse oluyor.
Benim hormon testim, yumurta rezervim senden daha kötü, senin şansın daha yüksek, fsh düşebilen bi hormon, ibrahim saraçoglu’nu arat youtupdan nasıl düşeceğini anlatıyor izlersin.
Moralini bozarsan mental olarak fsh çok etkilenen bi hormon bundan, dahada yükselebilir, sen umutvar ol, sağlıklı beslen, yeşillik, maydonoz, yumurta, badem/ ceviz, keten tohumu her gün iki tatlı kaşığı kadar, balık, ben pek yiyemiyorum balığı omega 3 balık yağı aldım bu ay.
Pekmez, bal, nar, mevsimi olmadığından nar ekşisi yiyebilirsin ama hakiki katkisiz olandan G antepten istersin esnaftan.
Kendini suçlama “geç kaldım Dr a gitmeye” diye
Erkende gitsen sonuçlar belki yine buna yakın olacaktı bilemezsin. Kaldi ki ilk yıl zaten dr lar sıkıntı görmüyor ki test istesinler.
Hiç kendini germe, sıkma, sağlıklı beslen, mental olarak takılma, “olacağı varsa olur” moduna girmek lazım belkide, zor da olsa.
Bende uzun süre ara verdim, okul, iş hayatı vs derken uzattım arayı, üçüncüyü on aydır düşünüyorum bu seferde geciktik sanırım değerler iyi çıkmadı, bende üzüldüm “bu kadar ara vermesemiydik” diye ama bilinse zaten ona göre belirlersin hayatını, gerisi Allah’ın bileceği, takdiri canısı.