wills o da olacak lutfen üzülme, amh bilmiyorum ona baktır muhakkak adetinin 3. Günü, ona göre yorum yapmak daha sağlıklı.
Menepoz sanıp hamile kalanlar var. Bunlar tamamen nasip kısmet.
Bak eşin seni sevdiğini söylüyor burdan bak olaya birde
Hamd olsun ki kıymetini bilen bi kocan var, onun desteği bile seni bir sıfır önde başlatmalı bu süreçte.
Bu büyük nimet, iki komşum sürekli kavgalı eşleriyle duyuyorum seslerini çok üzülüyorum hallerine, ya öyle olsaydın o zaman nasıl tutunacaktın?
Bozma moralini, Dr bana;
"bu üreme konusu bilinmez bi denklem Tıp"ta, tıbben rezervin az, çok az şansın var, hatta tüple bile zor, ama buna rağmen hamile kalanlar olabiliyor mu, azda olsa evet, bunu Tıp açıklayamıyor" demişti.
İlk duyduğum an çok üzüldüm sonra Allah’ın takdirine kalmış diye kafamdan o düşünceyi attım.
Adeti beklerken gel gitli ruh halleri herkesde olduğu kadar bende de, ama genel anlamda saldım diyebilirim nasipten ötesi yok mottosuyla.