6+2 deyken kanamam oldu. Hemen acile gittk ilk doktor kontrolümüz olmuş oldu. Rahimde baya büyük bi kanama alanı vardı. Bebek iyiydi kalp atışını duyduk. Progestan iğne vurdu ve ilaç olarakta verdi 2 gün sonra kendi doktorumda randevum vardı. Kanama alanı biraz daha azalmıştı ve bebekte büyümüştü. Kahverengi lekelerim gelmeye devam ediyordu Akıntı şeklinde. 3 gün ağız yoluyla aldım ilacı sonra Fitil olarak kullanmaya başladığım gibi lekelenmelerimde bitti şuan bir sorun yok 3 hafta sonra doktor kontrole çağırdı. 8 gün sonra kontrole gideceğim ama zaman hiç geçmiyor umarım bir sorun yoktur.
Fitil olarak kullanmanı öneririm çünkü ağız yoluyla sadece etkisi %10 demişti doktorum. Allahın izniyle bebeklerimiz iyi olacak iyi düşünelim iyi olsun. 🙏🏼