Prensesiminyolculugu milena11 uzakta uzaktan okuyorum valla bende alsammi almasam mi kafam karıştı iyice 😂
Zeynebakman Prensesiminyolculugu Benim de 46 günüm var. Sleepy aldım ben. Doğumdan sonra tecrübelerimi sizinle paylaşırım. Alın veya almayın derim. 😂 @milena11 gerçi sizinle doğumumuz yakın gözüküyor
Maviyesil121212 milena11 sezaryen doğum yapmamıştım ama çok memnun kaldım terletme vs yapmadı, pedler hep çöp oldu depend o kadar rahat geldi Ki pedleri kullanmadım bile
Maviyesil121212 milena11 terletiyor diye önermiyorduk demişsiniz de o yüzden belirttim terletme vs yapmıyor diye
milena11 Zeynebakman 29 temmuz benim 😅 isteğe bağlı sezeryen olcak hangimiz önce doğırırsak diğerine fikir versin😁
Prensesiminyolculugu Zeynebakman ay çok sevinirim valla bekliyor olacağım 😅 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi ☺️
Zeynebakman milena11 Aynen. Haber vermeyi unutmayalım mutlaka.😂 Dediğin gibi alınacak çok malzeme var. Ama ben hastane çantamı hazırlarken sadece gerekli olanları hazırladım. Bazı şeyler gerçekten çok gereksiz ve pahalı. Bazıları olmasa da olur tarzdan şeyler.
milena11 Zeynebakman aynen bende olmasada olurları çok alasım yok açıkçası 😅 bebeğe olsa neysede kendime h içimden gelmiyor. Ona para vereceğime çocupuma bişe alırım diyorum 😅
milena11 Maviyesil121212 evet evet dikişlern üzerine geliyor eskiden tabi bu su geçirmez pansumanlarda yoktu gazlı bez flasterle yapılıyordu pansuman üzerinede bu tarz bezler gelince yarada enfeksiyon riski oluşturuyordu terletiyordu doktor istemiyordu. Dikiş sebebiyle yani
Zeynebakman milena11 aynen bende doğumdan çıplak çıkacağım nerdeyse bu gidişle😂 her şeyi bebeğime aldım
milena11 Zeynebakman lohusa setine gerek yok dedim 2 takım pijama alayım sonrada giyerim dedin 1 takım aldım pijama şimdi 2.ye gerek yok aslında evden bol bişe ayarlim diyorum😅
Annecik_ milena11 adet yerini bulsun aldım bir paket ama normal yüksek bel külot ve gece pedi de koyacağım
Rmsk Annecik_ bende e bebekten depend gibi bisue aldım ama değilmiş külot gibi sadecemortasina ben uzun ped ooymayi düşünüyorum olur mu ki
DiDoCe milena11 Ben dependde aldım baby me lohusa pedi de 2 tane hasta bezide biri kilotlu biri pedli artık o an hangisi rahat geliyorsa 😅