1PrensAnnesi pnrylcn tabiki söyleyin eşinize ben ilk yaptrdğmda 32.50ydi daha yenidir küçüktür bebişiniz ama testleri yineleyin kesinlikle yükseliyomu değer diye
pnrylcn 1PrensAnnesi boyle okudukca mutlu oluorum sanki o an hastanede degeri dusuk olan tek benmisim gbi hissettm ins yukselir sizinki gbi
Hakime Canim ben adetime bir hafta var iken test yaptim slik cikmisti kan da ise 25 cikmisti 2 3 gun de bir yukseldi degerim ve suan cok sukur 3 aylik bi hamilelgm var ssnde bence hamilesin ama bi hafta filan bekle oyle git doktora keseyi gorebilmesi icin
pnrylcn Hakime o zaman bende 1 hafta bekleyim hem daha garanti olmus olur cougu kisi benim yasadigimida yasamis sadece erken ogrendim ☺ panikledim hemen
1PrensAnnesi pnrylcn yükselir tabiki❤💙 kalbinizi ferah tutun benim değerim çok yavaş yükseldi kimyasal yada dış gebelik olabilir bile dedi doktor bidaha gitmedim sağlık ocağında tahlil verdim baktım yükselio durdum 6haftada gittim kalbni dnledim şuan 32+5 im inanın doktorlar çok evhamlandırıyor insanı siz rahatlayınvişeycik olmaz
pnrylcn Burcu1234 ayyyyy kusuruma bakma canim sen oyle yazinca tutunamadi falan diye. Cok sevindim rabbim kucagina almayi nasio etsin ins banada o haftalari gormek nasip olur
Hakime pnrylcn aynen birazcik bekle bende cok erken ogrendim cok panikledim ve cahillik yapip hemen doktora gittim doktorlar yeni oldu icin hemen goremediler ne hamileligi hamilelik filan yok dis gebelik bos gebelik vs deyip canimi sktilar sende uzulmemek icin 1 haftack bekle ama esinle paylas agir kaldrma dikkat et doktora gidene kadar esinle yakinlasma nolur nolmaz kendini bebegini koru rabbim hayrli haberler almaani nasip etsn
SevgiiOA pnrylcn Bende ilk teste 19 ile öğrendim. 48 saat arayla 2 kat artış olması gerekiyor mutlaka takip et en azından 2 3 defa baktır sağlıkla yükselirse sağlıklı gebelik demektir çünkü keseni 1500 2000 lerde alttan. 4500 5000 lerde ultrason ike ancak görücekler oda yaklaşık 2 haftalık geçikmeye 4 5 hafta iken bazen 6 haftalarda bile oluyor şuan doktora gitsen dahi kanda bakmak dışında başka bir şey yapamıcak. Hayırlı olsun umarım sağlıkla alırsın kucağına 🙏
pnrylcn 1PrensAnnesi ya masallah size cok rahatllattnz beni cok tesekkr ederim gercekten 💛💛 ins bende o gunleri gorurum ins dedignz gbi olur dua edin ☺
elifyvsr 1PrensAnnesi değerleriniz artışı basıldı benim iki günde bir 90 180 319 ve dört gün sonra yaptım bidahakşni 592 çıktı
nsyldz pnrylcn ben ilk yaptigimda 18.47 cikmisti 2 gun sonra tekrar yaptirdigimda 55.37 cikti doktor bana var dedi 55ken pozitif gozukuyo dedi acildeki doktora sormustm. Deger araligi 1 2 haftalik gösteriyodu
pnrylcn nsyldz ben de internetten baktgmda 2 3 hafta arasi gozukuo baya arastrdim ama yinede yukselio mu diye takip edin yazio
pnrylcn 1PrensAnnesi Hakime cok sagol ya vallahi cok tesekkur ederim 1 hafta simdi bekliycem haftaya bugun giderim ins her sey dedignz gbi olur esimlede bu gece paylasicam ☺
1PrensAnnesi pnrylcn inşallah cnm benm asla gerilme bakma onun minicik olduğuna gerginliği hemen alır bolca dinlen dikkat et kendne sağlık ocağında filan 2-3 gün tahlil ver yükseliyorsa asla korkma bişeycik olmaz az yükselse bile gerilme benimki hep az yükseldi ve azdı bünyeye göre farklıdır o kesnlkle💙 hayırlı bi evlat olsun inş
PrensesiMira pnrylcn fazla geç kalmadan git bir de bu güzel haberi doktorundan duy cnm benm ayaklarınız yerden kesilecekkk 😊