Kizlar merhaba. Erken gebelik testi yapmistim adetime 1 gun kala 2.cizgi cikti biraz silik gibi ama belli oluo. Bugun Beta Hcg yaptirdim hastanede. Kagidi elime aldigimda degeri 52.41 cikio. Ordaki sekreter suan var gibi duuo ama cok dusuk dedi. 2 gun sonra tekrar tahlil yapilmasi lazim dedi. Sizinde boyle oldu mu ? Simdi hamilemiyim degilmiyim esime soylesem mi soylemesem mi bilemedim 😔