Dubletombikdoner midekoruyucu cidden ev genis olumca herşeyi zor oluyor baja da bi vinç lazim nasıl doguma gificrm 🤣🤣🤣
Dubletombikdoner midekoruyucu gözlükleri de taktin 😁😂 valla ben bi anlatsam isin icinden cikamayiz ha 😁😂
midekoruyucu Dubletombikdoner zaten gözlüklüyüm 😂 sürekli kullanıyorum. dertler derya olmmmuuuşşş ben de bir sandal😂😂😂
Dubletombikdoner midekoruyucu hahaha 😁😂🤣gozluklerinle de ilgili konuşa bilirsin cok iyi dinleyiciyimdir 🤣 🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓
midekoruyucu Dubletombikdoner ahahha 😂 2,5 derece miyop va, astigmat da va 😂 gözlük yüzünden maske takamıyorum buhar yapıyor 😂 yatarken de gözlük takıyorum eşim dalga geçiyor 😂 çok dertliyim
Dubletombikdoner midekoruyucu 🤣🤣🤣🤣hahahahhaha 🤣 bu maskenin burun tarafini kapatiyorlar biliyormusun 😁sende bi yara bandıyla falan kapat 😁 buhar yapmiyor 🤣
midekoruyucu Dubletombikdoner ay yok valla hiç bilmiyorum, dışarda gözlüğü çıkarmak daha kolayıma gidiyor 😂😂😂