Soulfly Hiraa Sevindim temiz çıkmasına ☺️ Bazı gebeliklerde oluyormuş öyle, yürüyüş ve bol su iyi geliyormuş. Ben 33.haftamdayım daha şişlik ödem vs oluşmadı, bol su içip yürüyüş yapıyorum onla alakalı sanırım
Rmys_eyllhfa_ Benim de sadece ayaklarım çok şişiyor balon gibi oluyor benim sıcaktan olduğunu farkettim şiştiği zaman ayaklarımı soğuk suya koyuyorum birde fazla ayakta kaldığımda çok şişiyor o zamanda uzanıp dinlenince geçiyor
Tahamm47 Malesef benimde öyle geçmiyor ya ellirimde şiş ateş gibi yaniyor üstelik 28. Hafta daha çok erken şimdiden öyleyse 😰😰
Kubraaaa28 Hiraa 28+5oldum benimde 23 ten beri sis eller ayaklar tuzu bende kestim ebe kes dedi günlük yürüyüş yapmamı söyledi ama hala sis anlamadm