Hiraa Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim ayaklarım davul gıbı oldu tuzdan da kaçınırım aslında benım gıbı olan var mı feci şiş ayaklarım hiçbir ayakkabım olmuyo🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Berrinsahinn Hiraa benim de aynı sabahları biraz şiş oluyor akşama doğru hem şişiyor hem de ayaklarımın altı kıpkırmızı oluyor çopu gebede öyle.33 haftalıgım 30 haftadan beri böyle malesef.uzanınca ayaklarınıza yastık koyup sürekli yukarı kaldırın iyi geliyor
BusraUras Hiraa ben 🤣 allahtan yazda terlik giyiyorum. Doktorunuza danışın tahlillerinizi yaptırın tansiyonunuzu takip edin. Gizli tuzdan sakının. Yediğiniz zeytini peyniri suda bekletin iyice yıkayın öyle tüketin. Ayaklarınızı çok aşağıda tutmayın. Kan akışınızı kontrol edin. Uyurken ayaklarınızın aştına yastık-minder koyun aynı şekilde bacaklarınızın arasında da. Ayaklarınız yüksekte dursun kan akışınız devam etsin.
Aysnn3705 Hiraa bnm de son 3-4 gündür öle ayaklarım bacaklarım bu zamana kadar hiç şişliğim yoktu 31+6 yız. Ayakkabılarım ayağımı sıkar oldu giyemiyorum yeni ayakkabı almadan yürüyüşe de çıkamıom
turkankrbyk Hiraa ben 🤦♀️ cok fazla hareketsiz kalma cok fazla harekette etme ikiside sisiriyor olabildiğince ayakların yüksekte dursun
Hiraa Berrinsahinn merhaba ya ben 27 haftalıgım 2 hafta onde bebegım ama 29 hafta olsa bile erken degıl mı şişlikler yururken şişkin yerlerım nasıl agrıyor bir bilseniz inşallah bi sorun yaratmaz bize korkuyo insan
Hiraa BusraUras tamam canım dedıklerınıze dıkkat edıcem tahlillerım temiz sadece tansıyon dusuklugum cok oluyo ondan kaynaklanabılır mı bıde sızınde mı şiş cok yururken bile acıyo
Aysnn3705 Hiraa bnmde öle yaa ayaklarımın üstü balon gibi oldu arı sokmuş gibi sanki tuzlu suya koyuyorum sıcak suyla ovuyorum buz koyuyorum biraz alıyo şişliğini snra yine aynı
Hiraa turkankrbyk herseyı duzgun yapmama ragmen davul canım aman kötü bişe olmasında şişliğe razıyım 🤦🏻♀️
Aysnn3705 Hiraa 31+6 yım yarın 32 haftam doluyo senn bana göre biraz erken başlamış tabi bu son bi haftadır su tüketimini biraz azalttım farkında olmadan sanırım ondn şişmeye bşladım
Hiraa Aysnn3705 canım ben su da cok ıcıyotum neden böyle oldu cözemedım carsamba doktorum var eger bir yontem soylerse sızınlede paylaşırım
Aysnn3705 Hiraa bnmki de bi tahmin işte ondan sebep olabilir belki die Çarşamba bnmde randevum var 32 hafta raporumu alacam doktordan gitmişken de sorcam bakalım
Soulfly Hiraa Gidebiliyosanız doktorunuza gidip bi idrar tahlili falan isteyin bence, Allah korusun başka bişeyle alakalı da olabilir fazla şişlik.
Aysnn3705 Soulfly tahlillerimle alakalı hiç sıkıntım olmadı sdece kanım düşük çıkıp biraz onun için de kan ilacı kullanıyorum doğuma kadar da kullancam
Hiraa Soulfly merhaba tahlillerimi yeni yaptırdım bişe cıkmadı temiz cok sukur neden yokken şişlik olması benı endıselendırdı
Soulfly Aysnn3705 Anladım geçmiş olsun, postu açan arkadaşa yazmıştım bir an tereddütte kaldım acaba yanlış kişiyi mi etiketledim diye ☺️
Soulfly Hiraa Sevindim temiz çıkmasına ☺️ Bazı gebeliklerde oluyormuş öyle, yürüyüş ve bol su iyi geliyormuş. Ben 33.haftamdayım daha şişlik ödem vs oluşmadı, bol su içip yürüyüş yapıyorum onla alakalı sanırım