Msd26 merhaba bu yorumunuzu görmüştüm direk aklıma geldi ben 38+3 üm normalde şehir hastanesine gidiyordum bebeğimin 2 haftadır nabzı ilk nstde yüksek çıkıyor perinatoloji bakıyor sorun göremiyor dünde yüksek çıkınca 39.haftada doğum öneriyorum dedi. Doktoruma cuma kontrolleri yapalım cumartesi yarışını yaparız suni sancıyla dedi. Ama suni sancı demesi ve yanımda birinin kalmayacak olması beni çok korkuttu durumu murat beye anlattım Bi arkadaşım gidiyor oda perşembe Bi görüşelim dedi