Betlgkcee Babyy1 bende hiç alttan muayene olmadım doğuma kadar acil gittiğim için açılma varmı diye baktılar bide doğumdan sonra kanama durumuna bakiyolar alttan iğrenç bişey🙈
Babyy1 Mirvee geçmiş olsun sizede..ilk doğumum basima neler gelecek bilmiyorum bi yandan artık doğurup kurtulmak da istiyorum 😀
Betuldnz Canım benim daha 2 günlük anneyim , yeni doğum yaptım sezeryanla bende genel anestezi almak zorunda kaldim sonda uyutulduktan sonra takıldı ilk doğumum olduğu için sonda nedir bilmiyordum bile ama kendini kasmadigin sürece cok rahat çıktı 🙋🙋
Zeynepeymen Ameluyttan once takıldı banada bunda uyusturdktn snra takılmasını isticem sizde öle yapın ve cok iğrenc ve gereksiz bise
Melegimveben Babyy1 hastaneye göre değişiyor kimi uyuşturduktan sonra kimi uyuşturmadan takıyor canım🤷🏼♀️
SerapTadelenTtnc Babyy1 gerçekten acıyor benim de ikinci doğumum olmasına rağmen korkum bu 🙁 ama dediğim gibi görüşmek lazım
Mirvee @Babyy1 cocuklarımızı sağlıkla kavusalımda tek dusuncegımız sey sontanın acısı olsun yeterkı 🙏🏻