@Babyy1 ben normal ameliyat gecırdım doğum degıl ben uyuduktan sonra takılmıs sadece cıkarılırken kendımdeydım acıma yanma vs hıc bısey yapmadı cunku ben ışk dega ameliyat oldugum için takılcagından haberım yoktu cıkarırkende ne oldugunu bılmedıgımı için kendımı kasmadım o yuzden herhangı bı sorun yasamadım