19 haftalik gebeyim Bende canim en başından beri sıkıntılı geçiyor doktor 24.haftayi görsek tamam demisti 24 ten önce olunca dusuk sonra olunca erken doğum oluyormuş Bende yolu yarıladık artık 20. Haftaya girince dedim doktora doktorum bu şekilde bilgilendirdi.Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah aliriz bebeklerinin sağ salim kucaklarimiza