Gizemvencoglu Merhaba kesin daha önce açıldı bu konu ama bulamadım tekrar tekrar açıyorsam başlık kusura bakmayın 🙈 Korse araştırması yaptım ve aynı korseler ali expresste çok daha uygun fiyatlı alıp kullanan ya da bilgisi olan var mı ?
Duyguhan Gizemvencoglu ben.aldim.canim.cok memnunum ki normal zamanda bile kullanicam35 liraya falan geldiki turkiyede 100 liraya alacagim.oda en.ucizunu alirsam ki bu fiyata bulucagim urunu ayni kaliteyle aldim 10 gune geldi
Gencanne01 Bende bekleyeyim ama daha önce baska kategorılerden çok alısverıs yaptım hepsıde düzgün sağlam ve normal surelerde geldı
Burcu59 Ben aldım kullandım tam memnun kalıyordum ki tekrar hamile kaldim🙈 İncelme oluyor ama duzenli takmalisiniz gobek gitmeye basliyo taktikca😁
Gizemvencoglu Burcu59 Hangi satıcıdan aldınız acaba hatırlıyor musunuz ? Bir kaç çeşit gördüm hangisi iyi olur bilemedim de 🤷🏽♀️ bir de bedenini nasıl seçtiniz kıyafetlerdeki gibi kalıp küçük mü ? 🙈
Gizemvencoglu Hangi satıcıdan aldınız acaba hatırlıyor musunuz ? Bir kaç çeşit gördüm hangisi iyi olur bilemedim de 🤷🏽♀️
Gizemvencoglu Duyguhan çok iyi bende alıcam da modeline ve bedenine karar veremedim ☺️ Hangi satıcıdan aldınız hatırlıyor musunuz ?
Duyguhan Daha yeni aldik esim uyansin size ben yazayim adini olir mu canim o kendi hesabindan aldi bilgiler onda ama cok kaliteli ve guzel
Duyguhan Gec yazdim kusura bakmayin littlej store firmaisndaki korseyi aldik ayarlanabiliyo m beden aldim ki zaten ayaiya biliyorsun sıkılastirmais falan var bel destegi cok iyi ben tavsiye ediyorum
Duyguhan Yasemin30 evet canim elime ulasti benden.once esim bile kullandi diye bilirim beli agirinca takti cok memnun kaldi dogum oncesi s xs giyiyordum 10'kilo aldim hamilelik surecinde suan 70'kiloyum alan bi arkadasim bi ust bedeni al dedi ondan oyle aldim ama ayarlanabildigi icin iki ustide alinabilinirmis urun cok hoa ben ten rengibi aldim kiyafet aldindan rahatca kullanabileyim diye
Duyguhan Mavim suam 70'kiloyum canim normalde s idi alan arkadasim bi ustunu alama dedi cunku sadece 10'kilo aldim cok almadigim icin kilo endeksime gore aldim eger 10 dan fazla kilo aldiysan iki ustunu al, canim zaten ayarlayabiliyon