EymenEfeninannesi benim doktorum ailede şeker hastası olmadığı için açlık ve tokluk şekerine baktı sadece . Sabah aç karınla kan aldi bide eve gönderdi gittim kahvaltı yaptım bı saat sonra yine gidip kan verdim . Sende de öyle bir risk yoksa açlık tokluk baktır değerlerine göre hareket eder doktorun.