EymenEfeninannesi Arkadaşlar iyi geceler bu hafta doktor kontrolüm var ve şeker yüklemesi yapılacak bunu yaptırmam ne kadar önemli yaptırmasam oluyo mu
Serha EymenEfeninannesi Doktorun gerek gördüyse yaptır canım bi zararı yok yaptrmasan ve Allah korusun gebelik şekerinden dolayı bir risk oluşsa sonraki dönemlerde vicdan azabı çekersin. Ben sırf vicdanım rahat etsin diye yaptırdım çok şükür temiz de çıktı
Gulsahca__ EymenEfeninannesi bence yaptırmalısın malesef bende şeker çıktı ve şuan kontrol altındayım bunu bilerek hareket ediyorum .
Aysunduruu EymenEfeninannesi yaptir ciddi bir durum ben bu yüzden bebeğimi kaybettim meğersem şekerim varmış 😔
Hssssh23 EymenEfeninannesi yaptırmasan şekerin varsa ani bebek ölümüne yol açıyor önemli olmasa yada gerek görmese doktorun yaptır demez zaten
EymenEfeninannesi Aysunduruu aaa çok geçmiş olsun o zamn kesn yaptırmalıyım Allah korusun o kadar önemli demek ki
EymenEfeninannesi Hssssh23 bu kadar önemli olduğu bilmiyodum ya çevremdekiler kimisi yaptır kimisi yaptırma dediği için kararsız kalmıştım
Serha EymenEfeninannesi o kadar kötü bir şey değil bu şeker yüklemesi ya kararsız kalmanı anlamadım hani desem ki riski var tamam insan bi durup düşünür ama yaptırdığın idrar testinden yada kan tahlilinden risk açısından herhangi bir farkı yok ki . Enfeksiyon için yapılan testlerde de bu kararsızlığı yaşadınız mı ☺️
Serha EymenEfeninannesi çevredekilerin her şeye bir yorumu var zaten yani sonucunda senin bebeğine zarar gelse o yaptırma diyenler nasıl rahat yatarlar bilemiyorum gerçekten.
Hssssh23 EymenEfeninannesi mutlaka yaptır çok önemli ona göre tedbirini alıyosun daha sık kontrol ediliyosun inş temiz çıkarda diyete insüline gerek olmaz
EymenEfeninannesi Serha yok hayır yaşamadımda sadece çevremdekilerin etkisinde kalarak bilgi almak istedim çünkü kimisi o şekerli suyu içersen tabiki şekerin çıkar gibisine yorumlarda bulununca bide ilk gebeliğim o yüzden yani 😊
EymenEfeninannesi Serha çok doğru söylüyosun benim ilk hamileliğim olduğu için hani bişey bilmiyorum dha bilgi almak istedim bnde
Serha EymenEfeninannesi seni çok iyi anlıyorum bana da yaptırma dediler ama dinlemedim doktordan iyi mi bilecekler ayrıca içtim çıkmadı şekerim çevrendekilere söylersin 😂😂
Serha EymenEfeninannesi İyi yapmışsın burası o bakımdan çok güzel bir platform tecrübelerle yol alabiliyoruz 🤗