Hatice-93 FatoRamo şeker yüklemesi yaptırdım Allaha şükür birsey çıkmadı içeceği onlar mı veriyor demek istemistim onlar veriyormuş ücretsiz 😊
FatoRamo Hatice-93 ben para ile aldım şeker çıktı doktor aç karına 95 altında istiyor tok karnına 140 altında istiyor ama benim ki tok 289 aç karnına 174 çıkıyor napacam bilmiyom
6263826 Bende dün yaptırdım tok olduğumu belirttim yine de yaptılar. Farketmez dedi ve 2 tüp kan aldılar. Sanırım tokluk değerime bakıldı sadece
Deletedmom9823 Hssssh23 bende yüklemede şeker çıktı sonra dahiliyeye gittim açlık ve tokluk kanı aldılar ordad hiçbişey çıkmadı acaba bi yanlışlık olabilir mi
Hatice-93 FatoRamo senin yüksek yani dimi ben tam değerlerini bilmiyorum ama bende çıkmadı çok şükür şuan seninki de varsa düzelir insallh diyetle
FatoRamo Hatice-93 yüksek evet diyet vermedi iğne yazdı sonra iğneyi iptal eti yarın gel bide ben ölçüm yapayım dedi