Ozgesapmaz kormayın yahu ben senelerdir tiroit hastalığım için endokrinoloji doktoruna gidiyorum. haftaya gebelik şekeri yüklemesi yaptıracağım çok yüksek ihtimalle şekerim çıkacak biliyorum. size de diyetle gidin çok kilo almayın diyeceklerdir. Baştan bilmek çok daha iyi ona göre kontrol altında olacaksınız hiç korkacak birşey yok, aksinr bilmemek ve önlem almamal kötü.