Gittim özele bide para verdim dimi doktorun ağından duyduğum haftasıyla uyumluu bu nedemek ya herşey normal ne boyu ne kilosunu hiç bişey demedi verdiğim paraya yazık şuan devlette devam ediyorumm aynı işlemi yapıyor istediğimi soruyorum cvp veriyor anlatıyor özele gitmeye gerek yokk bide isteğebağlı sezeryan dedi bana dünyanın parasını istiyor tabi tercih meselesi durumu el veren yapsın özeldee